Combine skal løfte Daarbaks digitale løsninger

Combine skal løfte Daarbaks digitale løsninger

Med en ny samarbejdsaftale overtager vi videreudviklingen af kontorleverandørens digitale tilstedeværelse.

Mogens Daarbak A/S er en af Danmarks største leverandører af kontorartikler og forbrugsvarer til virksomheder i hele landet. Firmaet har i dag en omfattende B2B og B2C EPIserver webshop løsning, som Combine nu overtager videreudviklingen af.

E-handel er for nogle B2B-virksomheder en forholdsvis ny - men potentielt yderst vigtig salgskanal. Lancering af en ny e-handelsløsning kan ryste op i en fastlåst markedssituationen, og B2B virksomheder kan opleve, at gamle konkurrenter bliver til nye partnere og gamle partnere bliver til nye konkurrenter. Det kan skabe behov for at revidere ens salgskanaler, prioritere dem anderledes og ensarte deres udtryk. Nøjagtigt ligesom på B2C markedet, så kan en ensartet B2B salgskanal, der er integreret på tværs af digitale platforme, generere højere kundetilfredshed og loyalitet.

- Målet for samarbejdet er at løfte Daarbaks digitale løsninger, både mht. funktionalitet, service og design, hvilket kunderne kommer til at opleve, og så optimerer vi back end delen, som skal gøre det langt lettere for Daarbaks medarbejdere at drive de digitale løsninger på effektiv vis, siger Thomas Bro, Forretningschef i Combine.

Individuel kundeoplevelse på tværs af digitale platforme
Disse år står i forbrugernes tegn, og det har også betydning for hvordan, B2B firmaer skal agere.

- Forbrugerne formår at håndtere langt flere typer teknologi, end de gjorde tidligere, og det betyder, at de undersøger priser, handler og agerer på de udvalgte teknologiske platforme, de finder nemmest. Deres adfærd som kræsne, kapable forbrugere tager de med over i arbejdslivet, hvor de forventer at få den samme individuelle kundeoplevelse på tværs af digitale platforme, når de handler professionelt. Det stiller krav til udformning af ens B2B-shop - men samtidig kan en ambitiøs løsning også være præcis det, der tiltrækker flere kunder og adskiller en fra konkurrenterne, forklarer Thomas Bro.

I forbindelse med optimeringen af Daarbaks løsninger er der nogle spændende projekter på tegnebrættet, bl.a. en større gaveshop og sæsonrelaterede kampagnesider.

- Vi har valgt at samarbejde med Combine på grund af deres brede kompetencer indenfor digital handel og kommunikation samt en professionel og ydmyg tilgang til vores forretning, siger Kristian Bluhme, E-Business & Marketingchef i Mogens Daarbak.

Vil du have gode råd til udformning af din e-handelsløsning, så kontakt Thomas Bro, Forretningschef i Combine, eller lad dig inspirere af vores løsninger med e-handel.


...