Smukfest vinder af E-handelsprisen 2015

Smukfest vinder af E-handelsprisen 2015

Smukfest præmieres for digitale løsninger, der giver gæster den bedste oplevelse før, under og efter festivalen.

Combine og Smukfest var blandt 700 gæster fra den danske e-handelsverden, der var samlet på Tivoli Hotel for at hylde vinderne af E-handelsprisen 2015. E-handelsprisen kårer de bedste e-handelsvirksomheder i 12 forskellige kategorier. Antallet af tilmeldinger til årets konkurrence var rekordhøj, og alle finalister havde markeret sig stærkt på nettet det seneste år.

Vi er derfor utroligt stolte over vores bidrag til Smukfests digitale løsning, som er vinder af Brancheprisen 2015, hvor vinderen skulle findes inden for oplevelsesøkonomien.

På scenen lød begrundelsen fra dommerpanelet:
- Vinderen af dette års branchepris er en veteran med en enorm evne til fornyelse. Med det forpligtende navn Smukfest er det lykkedes at skabe en smuk løsning, hvor man hele tiden jagter det nyeste nye inden for det digitale. På festivalen kommer mere end 60.000 gæster til en stor og hyggelig fest. Alle har armbånd og for en stor dels vedkommende kommer omsætningen på festivalen fra NFC chippen som er købt i Smukfests webshop. Smukfest går all in, er frontrunners og skaber en stor oplevelse for alle deres mange gæster. Smukfest vinder fordi Smukfest tør!

Resultatet af samarbejdet mellem Smukfest, Combine og Beeptify er en unik løsning, der både gør det muligt at bestille festivalbilletter, forplejning, telte og merchandise i én samlet webløsning. Samtidig er en central funktion i løsningen den NFC-chip, som er integreret i festivalgæsternes armbånd, og som giver mulighed for at gæsten kan fornøje sig helt uden at have pungen op af lommen.

- Vi er super stolte af det her, ikke mindst er vi stolte over at have stået i midten og dirigeret nogle leverandører til at få en fantastisk løsning op at stå, som fungerer pisse godt for vores kunder - derfor tak til CardCoin, Beeptify og ikke mindst Combine, som er dem, der virkelig har lyttet til os og skabt noget ud over en standard løsning, lød det fra Flemming Dybbøl, Kommerciel chef for Smukfest ved prismodtagelsen.

- Mål og fokus for løsningen har hele tiden været klart – nemlig at give gæster den bedste oplevelse før, under og efter festivalen, så vi er utroligt stolte over anerkendelsen for vores indsats, siger Thomas Bro, Forretningschef i Combine.

Læs mere om løsningen til Smukfest


...