Case - Select Service Partner DK/NO

Select Service Partner Danmark & Norge

Combine leverer dynamisk diaplay-løsning, der giver Select Service Partner mulighed for mere fleksibel markedsføring som tilpasses de enkelte butikker og samtidig implementeres nationalt.

Kunde

Select Service Partner Norge/Danmark

Teknologi

  • Digital skiltning & Display
  • Digital marketing
  • iPad-app
  • Scala
  • Salgsoptimering

Resultat

Select Service Partners forskellige brands tilbyder nu forbrugerne en nem og overskuelig måde, at skabe overblik over de forskellige varer ved hjælp af de nye dynamiske menuskilte. Dette resulterer i en bedre og mere professionel serviceoplevelse, ligesom det hæver købsmotivation.

Præmis

Select Service Partner, der driver spisesteder i trafikale knudepunkter som lufthavne og banegårde, har valgt Combine til at levere systemstyring, hardware, indholdsudformning og rådgivning vedrørende alle virksomhedens skærmløsninger.

Udfordring

Select Service Partner driver kendte brands som O’Learys, Pizza Hut, Upper Crust, Point og Café Ritazza, hvor tidligere leverandører uden den store succes, har forsøgt at optimere den digitale kommunikation. Udfordringen består i, at levere digitale reklamer, tilbudsvisninger og menukort i de forskellige spisesteder, der kan maksimere udbyttet af salgssituationen. Med et større udbud af restaurationer og take-away’s, stiger behovet ligeledes for at differentiere sig over for forbrugerne. Her kan både vareudbud og indkøbsoplevelse spille en afgørende rolle.


"Combine er specialister i at løse den type opgaver, vi står overfor. De er på forkant med, hvordan man maksimerer udbyttet af salgssituationen ved skærmen, og det ser vi frem til at få gavn af."

Albert Rognan, Select Service Partner Norge

Indsigt

Der er et behov for mere dynamiske og tilpassede løsninger med hensyn til skiltning i dag. Dette vil blandt andet kunne optimere salgssituationen og markedsføringen i de enkelte butikker. Digitale skilte kan være med til at levere den rette information til kunden i denne rette kontekst.

Forbrugerne adopterer hele tiden nye teknologier og nye måder at kommunikere og handle på. Butikkerne må følge trop med de rette løsninger, hvis de vil møde kundens behov i købssituationen.

Løsning

Løsningen tilbyder hovedkontorene i henholdsvis København og Oslo, at kontrollere og opdatere den dynamiske skiltning på samtlige skærme fra Sønderjylland til Nordnorge. Dette skaber mulighed for en langt mere dynamisk markedsføring, der kan tilpasses hver enkelt butik, samt rummer mulighed for nationale kampagner på tværs af butikkerne.

Den samlede løsning er fuldt integreret med Select Service Partners øvrige digitale salgskanaler og varetager 220 dynamiske skilte i alt.



...