Brand Commerce™

Brand Commerce™

Datadrevet e-handel som giver forretningsmæssige fordele

Jakob N. Mortensen (Adm. direktør) (+45) 2225 1426 jnm@combine.dk

Succesfuld e-handel er meget mere end blot teknik. Tæt integration mellem systemer er nøglen til effektiv brug af data til online succes. Vores Data Commerce™ platform er det solide grundlag for integrationen af data på tværs af systemer, salgskanaler, medier og brugere. Mange vælger webshop-platform ud fra ønsket om brugervenlig og fleksibel styring af købsflowet. Men hvad med den bagvedliggende logik? Hvis der allerede findes data såsom produkttekster, produktbilleder, produktvarianter, priser/rabatter i andre systemer (ERP, CRM, PIM) er der mange fordele ved at integrere med webshoppen.
Vidste du, at produktdata også kan stilles til rådighed for eksterne partnere i form af udvidede salgskanaler – fx shop-in-shop, Amazon, Google osv.?

Funktioner

  • Opret produkter
  • Produktkategorier
  • Produktvarianter
  • Lagerstyring
  • Kundekartotek
  • Betaling med f.eks. Pensio, Quickpay, Norpay eller Paypal
  • Abonnementsbetaling
  • Ordrehåndtering
  • Salgsstatistik og Google Analytics
  • Rabatter og rabatkoder
  • Styring af moms fra land til land
  • Forskellige fragttyper og -priser
  • Priser på forskellige valutaer

     

Fordele

Med en Brand Commerce™ løsning får du mulighed for en skræddersyet løsning, som er bygget på en standardplatform. Derudover kan løsningen udvides og tilpasses med en lang række integrationer – Det kunne eks. være en integration til Navision en eller etablering af et shop-in-shop setup, hvor I har mulighed for at tilbyde jeres retailers en mini-kopi af jeres egen globale webshop.

Integrér eksempelvis med dit ERP, CRM eller lagersystem, og udvid dine salgskanaler med Amazon, Google merchant, shop-in-shop eller B2B. Inden for retail integrationer tilbyder vi POS og kassesystemer og eksterne loyalitets- og kundeprogrammer. Du kan også vælge at udvide din webshop med features som loyalitet- og pointklub, shop-in-shop, automatiseret marketing (trigger baseret) eks. forladt kurv eller nyhedsmails baseret på købs- /søgeadfærd.

hummel

"Hummel har gennem de sidste 4 år arbejdet tæt sammen med Combine i udviklingen af alt lige fra vores digitale strategi, til udrulningen af bl.a. vores globale webshop og retail shop-in-shop system, som bygger på Data Commerce™."

RINA HANSEN, HEAD OF DIGITAL, HUMMEL A/S

Jakob Mortensen
Adm. direktør & partner Jakob N. Mortensen

Direkte: 2225 1426
jnm@combine.dk


...