Oplevelses Commerce™

Oplevelses Commerce™

Øg omsætningen på billetter, årskort og fysiske produkter.

Peter Richardt (Forretningsudvikler) (+45) 2067 6588 pr@combine.dk

Et besøg i en forlystelsespark eller på et museum er ofte lig med fritid i en hyggelig atmosfære. Parkerne er fyldt med liv! Og børn og barnlige sjæle kan boltre sig i de mange aktiviteter, der tiltrækker sig stor opmærksomhed. Museumsbesøg kan føles som at træde et skridt tilbage i historien og opleve stemningen fra dengang. Det er her, det nysgerrige menneske bliver udfordret og oplyst, og hvor man med fysiske elementer, lyd og lys forsøger at fremkalde fortidens stemninger. Vil I være sikre på, at jeres gæster får mulighed for at få det fulde udbytte af jeres attraktion samtidig med, de oplever glæden ved besøget, kræver det, at jeres platforme er tidssvarende og passer til den digitale brugers forventninger.

Funktioner

  • Billetter/sæsonkort/årskort
  • Fysiske produkter/varer
  • Salplaner
  • Ordrehåndtering og lagerstyring
  • Kundekartotek
  • Billetskanning
  • Betaling med f.eks. Pensio, Quickpay, Norpay eller Paypal
  • Forskellige fragttyper og –priser
  • Rabatter og rabatkoder
  • Salgsstatistik og Google Analytics
  • Admin-kurv til backendsalg

     

Fordele

Oplevelses Commerce™ gør det enkelt at øge den digitale indtjening med få ressourcer og en stærkt begrænset investering. Oplevelses Commerce™ giver jer samtidig mulighed for opsamle data og permisions, som kan bruges til at markedsføre jeres oplevelser personligt og kost-effektivt til jeres kunder.

  • Få det maksimale ud af jeres produkter og giv gæsterne mulighed for at opleve let og tilgængelig onlinehandel.
  • Få styr på alle aspekter af jeres produktportfolio og skab endnu mere værdi og synlighed.
  • Positionér jer på markedet med relevante tilbud – og tjen penge på det.

Aalborg ZOO

”Vi har de seneste år oplevet en markant stigning i salg af især årskort på vores webshop. Det er min oplevelse, at Combine har været gode til at lytte til vores ønsker og komme med løsningsforslag, som passer til netop Aalborg Zoo.”

SØREN SØRENSEN, INFORMATIONSCHEF VED AALBORG ZOO


...