Global e-commerce til Hummel
KundeHummel

Global e-commerce til Hummel

Jeppe  Bang-Jensen
Kontaktperson Jeppe Bang-Jensen
Kontakt Jeppe +45 2999 2555 / jbj@combine.dk

Hummels webshop kombinerer det lokale og globale med integrationer og differentieret indhold.

En samlet webshop der favner både det lokale og globale salg

Med et verdenskendt brand som hummel, der har distributører og partnere fordelt over knap 30 lande, er det vigtigt med en webshop, som gør det muligt at ændre indholdet dynamisk i forhold til lokalitet og vareudbud.

Der har historisk set eksisteret en række forskellige hummel-websites, hvoraf ca. halvdelen har haft en e-handelsløsning. Combine har sammen med hummel udviklet én samlet webshop med differentieret lokalt indhold.

Ligeledes indeholder løsningen en shop-i-shop løsning, der åbner mulighederne for, at hummel kan åbne en midlertidig butik med tables, skærmløsninger og en webshop med dedikeret indhold, f.eks. ved lanceringen af en specifik kampagne eller kollektionslancering.

Frontend-editor

Hummels Karma United-koncept aktiveres i en kreativ digital løsning, der engagerer målgruppen og "gør verden til et bedre sted".

Der er udviklet én frontend-editor til alle karmasiderne. Derved skal distributørerne ikke sætte sig ind i backend-delen, men kan nemt skabe tekst, billede og video indhold – inden for hummels globale rammer. De kan blandt andet hurtigt opdatere karmasiden i forbindelse med nye events eller kampagner, og redigeringen foregår direkte på hjemmesiden.

Combine står desuden for udviklingen af karma-kampagnens koncept på Facebook og i apps på iPhone og Android. I spillet skal man skyde til måls på en lang række af de stadions, hvor hummels sponsorklubber verden over har hjemme. Opnår man trofæer og registrerer sin highscore, så kvitterer hummel ved at sende en rigtig fodbold til et barn i et af verdens fattigste lande, Sierra Leone.

Jeppe  Bang-Jensen

For mere information:

Jeppe Bang-Jensen
Udviklingschef & partner

Karma United