Indsigt Fremtidens leverandør vinder på datakvalitet og ESG-dokumentation ESG-data bliver et væsentligt kriterie, når virksomheder i fremtiden til- og fravælger samarbejdspartnere, leverandører og underleverandører.
Indsigt Derfor kan CRM ikke håndtere jeres salgsproces Mange virksomheder kan lave en væsentlig bedre forretning i deres salgsproces gennem en strategisk anvendelse af realtidsdata.
Indsigt 3 gode råd til det strategiske arbejde med ESG-data En strategisk tilgang til ESG-data giver et stærkt afsæt for proaktivt arbejde med udvikling i forretning, marked og værdikæde.
Indsigt Her er fordelene ved at arbejde med ESG-data i en ESG-platform Det stiller nye krav til dokumentationsevnen at imødekomme CSRD-lovgivning og værdikædens dokumentationskrav.
Indsigt Digitalt produktpas: Derfor er en PIM-platform en væsentlig del af løsningen Det digitale produktpas kommer til at stille nye krav til virksomheders datakvalitet og evne til dataudveksling.
Indsigt Mangel på datastrategi kommer til at skabe A- og B-hold blandt danske virksomheder Stamdata er forudsætningen for at lykkes med de nye, store agendaer inden for bl.a. AI og ESG.
Indsigt Derfor er et ERP-system ikke svaret på jeres ESG-rapportering Den rette datastrategi bliver afgørende, når virksomheder skal tilpasse sig nye krav til ESG og bæredygtighed.
Indsigt Skab sammenhæng i data – og sæt forretningsudviklingen fri Ved at flytte fokus fra system til data kan I give både forretning og digitalisering et langt stærkere – og friere – udgangspunkt.
Indsigt Beriger eller begrænser data jeres digitale forretning? Med stærke data får I et præcist overblik over forretningen, et godt strategisk beslutningsgrundlag og øget intern effektivitet.
Indsigt Digitalisering udfordrer salg og marketing. Her er 5 områder, I ikke må overse. I fremtiden er det digitale transaktionskanaler og en værdiskabende kunderejse, som skal sikre en stærk kunderelation, leadgenerering og salg i B2B-forretningen.
Indsigt Kan I måle værdien af jeres digitalisering? Perspektiver på digitalisering med udgangspunkt i DeLoittes analyse af sammenhængen mellem markedsværdi og digital transformation.
Indsigt 4 tendenser, som kommer til at præge B2B-forretningen i 2023 2022 var på mange måder udfordrende. Læs med her og bliv klogere på hvilke digitale tendenser, vi forventer kommer til at præge 2023.
Indsigt Sådan kobler du forretningsmål og kundeoplevelse i B2B-forretningen Med en kortlægning af kunderejsen kan I få indsigt i, hvad I skal imødekomme hos kunden, og hvordan forretningen kan udvikles.
Indsigt Kender du de typiske benspænd for digitalisering? Mange B2B-virksomheder oplever udfordringer med den digitale omstilling. Ofte er det forkerte præmisser for digitaliseringen, som skaber de største problemer.
Indsigt 5 steps til succesfuld implementering af jeres PIM-løsning En PIM-løsning er et effektivt værktøj til håndtering af produktdata. Platformens succes afhænger dog af en god implementering.
Vindervirksomheder er klar til forandring, inden den sker Evnen til hurtig omstilling afhænger af indsigt og data. Derfor er stærk systemarkitektur og et godt datagrundlag en konkurrencefordel.