Combine 2019: Kunder, selskaber og roller

Combine 2019: Kunder, selskaber og roller

16. januar 2019
2018 har været et godt år for Combine A/S og vores datterselskab Venue Manager A/S. Behovet for digitale løsninger, som tager udgangspunkt i samspillet mellem mennesker og teknologi, er stort som aldrig før.

Combine har vi sagt velkommen til en række nye kunder som Fårup Sommerland, BathDeluxe, Johannes Fog og Swedavia samt ikke mindst et større projekt med bl.a. Innovationsfonden og Aalborg Universitet. Visionære kunder og projekter er selvsagt vores fundament, og de er samtidig et betydeligt afsæt for udviklingen af vores metodetilgang og faglighed. 

2018 var også året, hvor vi foretog yderligere frasalg som led i vores fokuseringsstrategi. Vi har herigennem taget afsked med et par fantastiske kolleger, men har samtidigt ansat nye profiler i vores kerneforretning: Et digitalt udviklingsbureau med speciale i brugeroplevelse og udvikling af web- og mobilløsninger. Vi står hermed, hvor vi skal være efter de seneste tre års fokuseringsarbejde.  

Venue Manager A/S 
Vores datterselskab, Venue Manager, har fået gang i salget i det tyske marked, og har i 2018 åbnet kontor i Frankfurt for at understøtte denne vækstI 2019 starter vi salget i minimum to nye lande, og skal således have tilført yderligere ressourcer i ind- og udland. I selskabet gemmer sig et særdeles spændende potentiale, som støttes af vores fantastiske investorer.  

Rollefordeling pr. 1. januar 2019
For at sikre den igangværende udvikling bliver Jakob Norgaard Mortensen Adm. direktør i netop Venue Manager, på fuld tid, mens Lars Bojer Kanstrup (tidligere Kommerciel direktør) overtager Adm. direktør-rollen i Combine. 

Ejerforhold og bestyrelser er som hidtil, ligesom Jeppe Bang-Jensen forsætter i rollen som udviklingsdirektør i Combine.