Danmarks 5-stjernede forlystelsespark satser digitalt

Forlystelsespark satser digitalt

11. juli 2019   /   Skrevet af: Jakob Norgaard Mortensen
Fårup Sommerland har taget kunderejsen til nye højder med en digital løsning, der skal forbedre den samlede kundeoplevelse og øge de kommercielle muligheder for forlystelsesparken. Med et ønske om en transformation af den digitale kunderejse kontaktede Fårup Sommerland Combine og søsterselskabet Venue Manager – og det samarbejde har båret spændende resultater med sig.

”Det er ingen hemmelighed, at et digitalt fokus er en nødvendighed, hvis man vil drive virksomhed i dag – og i fremtiden ikke mindst. Derfor har Fårup Sommerland gennem de seneste år gennemgået en omfattende digital omstilling, som vi forsøger at tænke ind i alle aspekter af forretningen. Det er en omfattende og ressourcekrævende proces, men vi ser det som en solid investering i at skabe en bedre oplevelse for vores gæster”, understreger Rasmus Mortensen, Marketingchef, Fårup Sommerland

Senest er en ny app lanceret, som indeholder en række funktioner, der dels skal forbedre oplevelsen for gæsterne og dels øge de kommercielle muligheder for Fårup. Som noget nyt får gæsterne mulighed for køb og opbevaring af digitale billetter og årskort. Et automatisk flow sikrer, at de besøgende modtager push-beskeder med gode tilbud om f.eks. tilkøb af ekstra dage eller opgradering af dagsbillet til sæsonkort, hvilket alt sammen kan håndteres fra app’en.

Flere nye funktioner er allerede undervejs. Succeskriteriet er en løsning, der understøtter information, online service, salg, booking og øvrig kommunikation og giver gæsterne en ensartet oplevelse før, under og efter et besøg "helt ude i skoven".

”Det er lykkedes at skabe en sammenhængende kundeoplevelse hen over billet-og årskortsalg, hotelbooking og hjemmesidens øvrige indhold. Løsningen samler og præsenterer forskellige bagvedliggende systemers data i et brugervenligt udtryk. Vi er stolte og glade for resultatet. Og med app’en er der skabt nye forretningsmodeller og nye services til brugerne,” udtaler Jakob Norgaard Mortensen, CEO, Venue Manager A/S.

Fårup Sommerland har bl.a. valgt Combine og Venue Manager som digitale samarbejdspartnere grundet selskabernes erfaring med booking- og billetløsninger indenfor turistbranchen.

Jakob  Norgaard Mortensen

For mere information:

Jakob Norgaard Mortensen
Partner

Nyheder