Fremtidens B2B-salg er digital

Fremtidens B2B-salg er digital

10. juli 2018   /   Skrevet af: Lars Bojer Kanstrup

Bacher Work Wear A/S er Danmarks største forhandler af profil- og erhvervsbeklædning til bl.a. Thomas Cook Group, DSV, Copenhagen Airport og Rambøll; Nationale og internationale virksomheder med tusindvis af medarbejdere der alle har individuelle behov, hvad angår logistikløsninger, de helt rette uniformer, sikkerhedssko og kedeldragter m.v.

Salget til slutkunden – medarbejderen – sker gennem en kundetilpasset e-handelsplatform, og et mangeårigt samarbejde mellem Bacher og Combine har netop ført til en opgradering af den eksisterende løsning og et løft af brugergrænsefladen.

På samme måde som vi er kendt for at levere produkter af høj kvalitet, ønsker vi, at vores produkter er let tilgængelige gennem en købsoplevelse af lige så høj kvalitet. Vores e-handelsløsning gør os i stand til at flytte indkøbet ud til medarbejderen selv, hvor indkøbet således foregår efter behov, lokation, varetype og under den ramme virksomheden har sammensat – uden yderligere administration. Det letter alle arbejdsgange hos både os og især hos vore kunder, hvor der ikke længere skal ”spildes” tid på at en person kordinerer indkøbet og styringen af medarbejdernes forbrug. Og, ikke mindst, letter det adgangen til køb af vores varer.

Andreas Schjølin, Afdelingschef, Bacher A/S 

 

Vi har i arbejdet med opgraderingen af Bacher's e-handelsplatform haft særligt fokus på brugervenligheden og tilpasningen til mobile enheder. Med så mange brugere af løsningen, på tværs af industrier, lande og funktioner, er det afgørende, at kunderne oplever indkøbet som særdeles intuitivt. Derfor har vi bl.a. ryddet op i informationer og prioriteret kun at vise det absolut nødvendige i købsflow'et, ligesom vi har sikret et enkelt design med fokus på gennemførsel af ordrer.

Bacher Work Wear A/S er markedsledende inden for online erhvervssalg, og har således formået at vækste forretningen markant med brug heraf. Blandt de første i branchen så Bacher potentialet i at stille digitale services til rådighed for deres kunder, hvilket øger tilfredsheden hos den enkelte medarbejder i kundens organisation, og samtidig sparer det en masse administrative ressourcer hos virksomheden. 

Lars Kanstrup, Kommerciel direktør & partner, Combine

Lars Bojer Kanstrup

For mere information:

Lars Bojer Kanstrup
Kommerciel direktør & partner